Podpora

Support_

Storitve za podporo strank družbe Dinocolor izvajajo izkušeni strokovnjaki, ki vam bodo nudili hitro in odzivno tehnično podporo.

  • Klicne pogodbene storitve – V okviru klicnih pogodbenih storitev lahko v kakršnem koli nujnem primeru za podporo pokličete skupino Dinocolor in prejeli boste hiter in strokoven odgovor, s pomočjo katerega boste lahko v najkrajšem možnem času obnovili svoj sistem.
  • Pogodbene storitve na lokaciji – V okviru pogodbenih storitev na lokaciji bo vaša organizacija lahko izkoristila vse prednosti klicnih storitev in inženirja (ali inženirjev) družbe Dinocolor, ki je zadolžen za delo na lokaciji vašega objekta obiskuje lokacijo vašega objekta oziroma je tam prisoten.
  • Pogodbe o vzdrževanju programske opreme – Namen pogodb o vzdrževanju programske opreme (SMA) je do največje možne mere izkoristiti vašo naložbo v kupljene programske izdelke tako, da se zagotovi, da delo opravljate z najnaprednejšo robustno različico katerega koli programskega paketa in da se vam omogoči neomejen dostop do telefonske in spletne tehnične podpore.
  • Storitve za popravila v skladišču – Storitve za popravila v skladišču omogočajo preprost in stroškovno učinkovit način servisiranja namiznih tiskalnikov kartic, naprav za zajemanje podob in odpravljanje težav z drugo opremo, ki jih ni mogoče rešiti s tehnično podporo prek telefona.
  • Prilagodljive možnosti nudenja podpore – Strankam z internimi tehničnimi viri družba Dinocolor nudi raznolike možnosti podpore za boljše vzdrževanje njihove opreme.
    • Preventivno vzdrževanje
    • Nujno vzdrževanje
    • Usposabljanje za potrjevanje operaterjev in administratorjev
    • Osvežitveni tečaji ali prilagojeno usposabljanje
    • Upravljanje z deli in logistiko
    • Tehnična podpora (na spletu in po telefonu)